Büro Yönetimi Alanı

Büro Yönetimi Alanı

 

Büro Yönetimi Alanı

 

Hizmet, üretim, pazarlama    sektörlerinin hızla değiştiği ve     geliştiği zamanımızda, yaygın ofis ağlarında görev yapabilecek   vasıflı ara elemanlara, her zamankinden fazla ihtiyaç duyulmaktadır. Kamu ve özel sektörde çalışabilecek şekilde yetiştirilen mezunlarımız, hızlı değişen ve gelişen iş dünyasının ihtiyaçlarını karşılayabilecek bilgi ve becerilerle  donatılmış, İngilizceye mesleki düzeyde hakim büro yöneticileri ve yönetici asistanları olacaklardır.

Büro Yönetimi, hem örgütlerin istedikleri bilgi ve beceriye sahip nitelikli meslek elemanı yetiştirmekte, hem de profesyonel sekreterlik ve yönetici asistanlığı mesleğinin klasik sekreterlik kavramının dışında yeni boyutlar kazanarak gelişmesinde önemli rol oynamaktadır

            Büro yönetimi ve sekreterlik meslek elemanı olmak isteyenlerin; Sözel yeteneği güçlü (düzgün ve akıcı bir dille konuşabilen), Görsel ve işitsel belleği kuvvetli, Kendine güvenen, güvenilir, İnsanları tanıyan ve etkileyebilen, sır saklayabilen, Sorumluluk sahibi, Güler yüzlü ve temsil yeteneğine sahip kimseler olmaları gerekir.

            Büro yönetimi alanının dalları; Yönetici Sekreterliği, Hukuk Sekreterliği, Ticaret Sekreterliğidir. Okulumuzda Yönetici Sekreterliği ve Hukuk Sekreterliği dalı okutulmaktadır.

 

 

YÖNETİCİ SEKRETERLİĞİ (YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI)

 

Yönetici asistanlığı mesleğinin gerektirdiği ofis makineleri, iletişim, sunum, toplantı ve seyahat hizmetleri ile ilgili bilgi ve becerileri kazandırmaya yönelik eğitim ve öğretim verilen daldır.

 

HUKUK SEKRETERLİĞİ DALI

 

Adliye teşkilatı, barolar, avukatlık büroları, hukuk müşavirlikleri gibi kurum ve kuruluşların yazılarını yazan, kayıtlarını tutan kişidir.

 

·         İş yerinde iletişimi sağlamak,

 

·         Dosyalama ve arşivleme yapmak,

 

·         Yazışma yapmak,

 

·         İş programı hazırlama ve uygulamak,

 

·         Toplantı organizasyonu yapmak,

 

·         Seyahat organizasyonu yapmak,

 

·         Bilgisayarda yazı hazırlamak,

 

·         Bilgisayarda dosya oluşturmak.

 

Hukuk sekreteri; büro makinelerini kullanarak, büro yönetimi, büro içi ve dışı iletişimi sağlama, yöneticinin günlük işlerini organize etme, belge hazırlama, dosyalama, dava dosyaları hazırlama, toplantı ve seyahat organize etme bilgi ve becerisine sahip kişidir.

 

•           İş yerinde iletişimi sağlamak,

 

•           Dosyalama ve arşivleme yapmak,

 

•           Yazışma yapmak

 

•           İş programı hazırlama ve uygulamak,

 

•           Toplantı organizasyonu yapmak

 

•           Bilgisayarda yazı hazırlamak,

 

•           Dava dosyalarının hazırlanmasına yardımcı olmak.

 

 

 

Seçebileceğiniz 4 yıllık üniversiteler :

 

·         İnsan Kaynakları Yön.  

 

·         Sağlık Kurumları İşletmeciliği          

 

·         Sağlık Kurumları Yöneticiliği           

 

·         Sağlık Kurumları Yönetimi               

 

·         Sağlık Yönetimi     

 

·         Ulaştırma ve Lojistik Yönetimi

 

Öğrencilerin 2 Yıllık Meslek Yüksekokullarına Tercih Yapılabileceği Bölümler:

 

·         Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı

 

·         Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği

 

·         Çağrı Merkezleri Hizmetleri

 

·         Emlak ve Emlak Yönetimi

 

·         İnsan Kaynakları Yönetimi

 

·         İşletme Yönetimi

 

·         Ağız ve Diş Sağlığı

 

·         Sosyal Güvenlik

 

·         Sağlık Kurumları İşletmeciliği

 

·         Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik

 

·         Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama

 

 

15.04.2019 288

Büro Yönetimi Alanı